Bestuur:

• Penningmeester Jan Janssen
              • Bestuurslid Mieke Brekelmans

Werkwijze:

*Openen met het Clublied.

*Activiteit. .

*fruit eten en drinken.

*Activiteit. .

*Afsluiten met het clublied.

De stichting werkt vanuit thema’s zoals de jaargetijden, de feesten (Sinterklaas, Kerstmis, carnaval en Pasen). De stichting organiseert 2x per maand op de woensdagmiddag een activiteit. Elke middag starten en sluiten we af met het clublied.

Ook indien we kunnen gaan we 1 per jaar op kamp!

Contact:

Bank:
NL49 RABO 0170 4894 77 t.n.v. Stichting BijdeHandjes Oss

Bestuursleden ontvangen geen vergoeding voor hun bestuurstaken. De Stichting BijdeHandjes Oss heeft geen medewerkers in vaste dienst. Er wordt uitsluitend gewerkt met vrijwilligers.

Bijdehandjes Oss is in 2004, onder de vleugels van de wijkstichting, gestart. In 2015 is de Stichting Bijdehandjes Oss opgericht en als zelfstandige stichting verder gegaan. Jaarlijks wordt er een financieel verslag opgesteld. Eventueel kunt u ook het meest actuele jaarverslag van de Stichting Bijdehandjes Oss hier bekijken!

Stichting BijdeHandjes Oss is een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI).

Dat betekent dat wij voldoen aan bepaalde voorwaarden van de Belastingdienst.

Dit heeft onder meer als voordeel dat eventuele giften aftrekbaar zijn van de belasting.

Ons RSIN of fiscaal nummer is: 855034154

Copyright © 2015. All Rights Reserved.